آشنایی با لباس کار تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی

تولیدی لباس کار کارجامه، بزرکترین تولیدی لباس کار لباس کار در تهران، اقدام به فروش عمده لباس کار با قیمت تولیدی و درب کارخانه کرده است، برای اطلاع از قیمت های فروش عمده لباسکار می توانید با شماره تلفن های : تماس حاصل نمایید. تلفن : 02166409519 و 02166463152

آشنایی با لباس کار تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی

اهمیت استفاده از لباس کار

بشر برای گذران زندگی نیاز به معاشرت و ارتباط با سایر هم نوعان خود دارد. با توجه به اینکه تهیه لباس مناسب از ضروریات قبل از قرارهای ملاقاتی می‌باشد، هر فرد بایستی از نوع پوشش مناسب خود در محفلی که قرار است در آن حاضر باشد اطلاعاتی را کسب کند تا بتواند اقدام به تهیه لباس مناسب خود بکند. به طور مثال هیچ فردی نمی‌تواند با لباس رسمی و کت و شلوار در میان ورزشکاران برای انجام ورزش استفاده کند و می‌بایستی حتما از قبل لباس ورزشی مناسب تهیه کند. همچین امر مهم را نیز بابد در زمینه کار رعایت کرد. زیرا فردی که مشغول انجام دادنی کاری است باید به‌گونه‌ای لباس بپوشد که آن لباس دامنه حرکتی فرد را مختل نکرده و به طبع آن راندمان کاری پایین نیاید و موجب آزار فرد انجام دهنده کار نشود.
در مطالب گذشته به طور کامل در این مورد صحبت کرده‌ایم در این مطلب برای کمک به درک مطالب بعدی به اختصار در باره ضرورت استفاده از لباس کار صحبت کردیم.
اگر شما هم به یک راه سریع و آسان برای ایجاد لباس سفارشی برای تیم ورزشی یا تیم کسب‌وکار خود نیاز دارید با ما همراه باشید
یکی از بهترین و البته ارزانترین راه‌های عالی برای تبلیغ کسب و کار و برند شما و به دنبال آن ایجاد شهرت گروه شما استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی می‌باشد. عموم نام و اوگوی شما را توسط صدها نفر مشاهده می‌کنند! می‌توانید تصاویر آثار هنری خود را بر روی تیشرت‌های تبلیغاتی اضافه کنید و یا از طرح‌های مخصوص خودتان که تیم طراحی ما به صورت اختصاصی آماده می‌کنند استفاده کنید و بعد اینکه طرح از نظر شما مورد تایید شد بر روی تیشرت‌های تبلیغاتی از آن استفاده نمایید و آن طرح را به انحصار خود درآورید.
طراحی تیشرت‌های تبلیغاتی برای نمایش نام تجاری شما در رویدادهای مختلف یکی از تخصص‌های ماست.
تیم فروش و خدمات ما 7 روز در هفته برای کمک به شما، در دسترس است و یک فرد هنرمند و متخصص سفارش شما را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که سفارش شما به درستی انجام می‌شود. کافیست برای ارتباط با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید برای این کار با این شماره تماس حاصل نمایید : 02166463152
مزایای استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی
یکی از انواع لباس‌های تبلیغاتی بدون درد سر با کمترین هزینه و زمان آماده سازی اندک تیشرت‌های تبلیغاتی سفارشی می‌باشند.
تیشرت‌های تبلیغاتی که با لوگو، متن و گرافیک شما چاپ می‌شوند، بیلبوردی عالی برای کمپین بازاریابی بعدی شما هستند. تیشرت‌های چاپ شده تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایا در جهان هستند. به‌گونه ای که تنها در بریتانیا در سال گذشته بیش از سه میلیارد تولید، چاپ و در سراسر جهان فروخته شده است. تیشرت‌های تبلیغاتی با قیمت مقرون به‌صرفه، امکان انتخاب گسترده رنگ‌ها و سبک‌های گوناگون با ترنسفرهای چاپ شده با آرم‌های مخصوص هر تیم، با پارچه‌های متفاوت و انواع مدل تیشرت از جمله تیشرت‌های یقه دار و بدون یقه و پیام شرکت‌ها برای نمایشگاه‌های تجاری و به همان اندازه در محل کار، مدرسه ایده‌آل و البته محبوب هستند.
پیراهن‌های پولو تبلیغاتی هم راحتی و هم حرفه‌ای بودن را در تعادل کامل ترکیب می‌کند.
این نوع پیراهن‌ها مناسب برای رویدادهای رسمی و غیر رسمی، بسیار منایب هستند. پیراهن‌های پولو یقه دار ما مناسب برای مردان و زنان می‌باشد که در هنگام استفاده از آن باعث می‌شود که فرد احساس ارزشمندی به او دست بدهد و از بار روانی بالایی برخوردار می‌باشد.
این گونه پیراهن‌ها طوری طراحی شده‌اند که فرد با استفاده از آن‌ها چه رد سرکار یا آماده شدن برای یک ضیافت کاری احساس آمادگی کنند.
تمام پیراهن‌های پولو ما با آرم مخصوص شما تبدیل به یک پیراهن سفارشی شده و آماده چاپ و یا حتی گلدوزی برند، متن، شعار شما می‌باشد.
تیشرت‌های تبلیغاتی یک راه عالی برای تبلیغ شرکت شما و با هدف ایجاد شهرت برای گروه و تیم شما طراحی می‌شوند.
برای خرید عمده تیشرت‌های تبلیغاتی و تیشرت کار تبلیغاتی با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس برای خرید لباس کار تبلیغاتی: 02166463152و 02166409519
در ادامه مطلب به پنج دلیل اصلی که چرا تی‌شرت‌های تبلیغاتی یکی از موثرترین محصولات تبلیغاتی هستند می‌پردازیم:
وقتی نوبت به تبلیغ کسب‌وکارتان می‌رسد گزینه‌های زیادی پیش روی دارید. به عنوان مثال، می‌توانید، در رسانه‌های اجتماعی به افراد دسترسی پیدا کنید یا از یک بیلبورد دیجیتال استفاده کنید. با این حال، گاهی اوقات روش‌های قدیمی بسیار مناسب هستند.
به عنوان مثال، اگرچه ممکن است یک تیشرت به عنوان اولین راه برای جلب توجه شما به ذهنتان نرسد، اما از دهه 1960 به این شکل استفاده شده است. از شعارهای چاپی گرفته تا لوگوهای گلدوزی شده، امکانات زیادی وجود دارد.
بیاید درکنار هم نگاهی به 5 دلیل بیاندازیم که چرا تی‌شرت‌ها همچنان یکی از موثرترین محصولات تبلیغاتی هستند.

⦁ استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی توسط اینفلوئنسرها

اگر برند و لوگوی خود را روی یک تیشرت تبیلغاتی قرار دهید، هرکس که آن را بپوشد، بدون حق امتیاز برای شما تبلیغ می‌کند. آن‌ها به معنی واقعی کلمه تبدیل به سفیران نام تجاری شما خواهند شد که نیازی به پرداخت حق امتیاز یا کمسیون دارند اگر افراد مناسبی برای پوشیدن پیراهن خود انتخاب کنید، مثلا اینفلوئنسرها، دیگران تصور می‌کنند برند شما ارزش شناختن دارد.
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اینفلوئنسر کیست؟
اینفلوئنسر فردی است در حوزه یا صنعت شما که بر مخاطبان هدف شما نفوذ دارد. اینفلوئنسرها دانش، اختیار یا بینش تخصصی نسبت به یک موضوع خاص دارند. حضور از قبل موجود آن‌ها در یک طاقچه، آن‌ها را به سکوی پرتاب مفیدی برای برندهای در جستجوی اعتبار تبدیل می‌کند.

⦁ تیشرت‌ها استفاده عملی دارند.

برخلاف برخی دیگر از انواع تبلیغات، مانند بروشورها یا تبلیغات دیجیتال، اهداف زیادی فراتر از آنچه هستند انجم نمی‌دهند. ما یک تیشرت تبلیغاتی در این زمینه یک مزیت دارد، زیرا لباسی است که می‌توان هر روز آن را پوشید. بنابراین حتی بدون جنبه تبلیغاتی آن، یک تیشرت همچنان می‌تواند مفید باشد. آن‌ها مانند یک آگهی چاپی بعد از یک یا دو روز در سطل زباله پرتاب نمی‌شوند.

⦁ انتخاب طرح‌های بی‌پایان

یک تیشرت یک بوم خالی برای هر چیزی که ممکن است بخواهید در یک مکان خاص بپوشید را فراهم می‌کند. چه آن طرح یک لوگو یا شعار شرکت باشد یا پیامی که با برند شما مرتبط است، امکانات طراحی واقعا نامحدود است. همچنین می‌توانید رنگ یک تی‌شرت را تغییر دهید تا نشان‌دهنده برند شما باشد، گرافیک اضافه کنید، یا حتی اگر بخواهید ان‌ها را طوری انتخاب کنید تا بازتابنده، یا در تاریکی بدرخشید.

⦁ بار روانی بالای استغاده از تیشرت تبلیغاتی

این دست لباس‌ها می‌توانند به کارمندان کمک کنند تا احساس کنند بخشی از تیم هستند. به جای فروش محصولات تبلیغاتی جالب، می‌توانید تی‌شرت‌های مارکخود را بین کارمندان توزیع کنید. به این ترتیب آن‌ها احساس می‌کنند بخشی از یک واحد هستند، در حالی که دامنه برند شما را نیز گسترش می‌دهند.
تیشرت‌ها حتی می‌توانند به‌عنوان لباس شرکت مورد استفاده قرار گیرند تا ظاهری مرتب و ثابت در بین کارمندان ایجاد کنند، بدون اینکه آن‌ها را مجبور به استفاده از یک لباس خاصی بکنید.

⦁ قیمت مقرون به‌صرفه

برای استفاده از تیشرت‌ها به عنوان محصولات تبلیغاتی، مجبور نخواهید بود که هزینه هنگفتی خرج نمایید. فقط کافیست تیشرت‌ها را در دو رنگ نه بیشتر در تعداد انبوه با هزینه بسیار پایین سفارش بدهید .هرچه تعداد سفارش شما بالاتر رود به همان میزان از هزینه‌های جانبی کسر شده و به قیمتی که شما را راضی کند نزدیک می‌شوید.
برای خرید لباس کار تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی کشور می‌توانید از طریق وب سایت رسمی کارجامه اقدام نمایید. برای دسترسی راحت شما عزیزان می‌توانید بر روی لینک تولیدی لباس کار کارجامه کلیک نمایید.
هم‌چنین می‌توانید برای خرید عمده لباس کار تبلیغاتی و یا حتی خرید تک لباس کار تبلیغاتی با شماره تلفن 02166463152 و تلفن: 02166409519 تماس حاصل نمایید . کافیست برای خرید لباس کار تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با توجه به نیازتان لباس کار مورد نیاز و حتی تجهیزات ایمنی مورد مصرف شما را در دسترستان قرار دهد.

About karjame

Check Also

تولیدی لباس کار در شیراز

تولیدی لباس کار کارجامه، بزرکترین تولیدی لباس کار لباس کار در تهران، اقدام به فروش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *